پرش به محتوا

بحث کاربر:Iman farzin

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Mohseni1008 در مبحث پیشنهاد حذف علی‌اصغر جهانگیر
خوش آمدید

سلام Iman farzin، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید. ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که با همکاری خوانندگانش نوشته می‌شود. این وب‌گاه یک ویکی است، یعنی هرکسی، از جمله خود شما می‌تواند با کلیک کردن روی پیوند «ویرایش» که در همهٔ مقالات می‌آید، آن را ویرایش کند. اگر نظری در مورد محتویات موجود در مقاله‌ای داشتید، یادداشتی در بخش بحث‌ مقاله بنویسید. برای این کار اول پیوند بحث را از بالای صفحهٔ مقالهٔ مورد نظر انتخاب کنید تا به صفحهٔ بحث بروید؛ سپس در صفحهٔ بحث روی ویرایش یا افزودن عنوان کلیک کنید. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید.

Can't read Persian? Read this message in English welcome or French Bienvenue

نیاز به کمک

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار مدک (~~~~) امضا کنید. با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سؤالی فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید یا از {{کمک به من}} در صفحهٔ بحثتان استفاده کنید تا کسی برای کمک به شما بیاید. در ضمن بهتر است قبل از پرسیدن سؤال، «ویکی‌پدیا:راهنما» را مطالعه کنید؛ یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. اگر پرسشی پیرامون موضوعی علمی/دانشنامه‌ای داشتید به ویکی‌پدیا:میز مرجع بروید. اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم، نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در مقاله‌های برگزیده یا مقاله‌های خوب بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید. شاد باشید!

نکاتی که به شما در ویکی‌پدیا کمک خواهد کرد
پروژه‌های خواهر
ویکی‌پدیا پروژه‌ای است از بنیاد غیر انتفاعی ویکی‌مدیا. این بنیاد چندین پروژه چند زبانه با محتویات آزاد با عناوین زیر در دست اقدام دارد:
ویکی‌واژه
فرهنگ واژه‌ها و اصطلاح‌نامه
ویکی‌نَسک
متون و کتابچه راهنماهای آزاد
ویکی‌گفتاورد
مجموعه‌ای از نقل قول‌ها
ویکی‌نبشته
متون پایه و مرجع آزاد
ویکی‌گونه
راهنمای گونه‌های زیستی
ویکی‌خبر
مرجع خبری با محتوای آزاد
ویکی‌انبار
انبار پرونده‌های چندرسانه‌ای عمومی
فراویکی
هماهنگ‌کنندهٔ پروژه‌های ویکی‌مدیا

Armanjafari ☺گفتگو ‏۱۱ اکتبر ۲۰۱۲، ساعت ۰۵:۳۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ باغ شاطر[ویرایش]

برای مقالهٔ باغ شاطر پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. به این دلیل:

مقالهٔ کوتاه و بدون میان‌ویکی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد، در صورت رفع مشکل، می‌توانید از فردنامزدکننده برای حذف یا یکی از مدیران درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند در غیر این‌صورت بعد از (۴ آبان ۱۳۹۱) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران حذف خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و این را در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، جلوگیری از حذف مقاله به شکل حذف زمان‌دار می‌شود، اما هنوز سایر روش‌های حذف وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۵ اکتبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۲۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف شهرک امید[ویرایش]

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ شهرک امید پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/شهرک امید ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. نوژن (بحث) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۶:۳۱ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ سازمان اورژانس کشور که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ سازمان اورژانس کشور :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳۰ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۷ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری[ویرایش]

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. — حجت/بحث ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۶ (UTC)پاسخ

نبح[ویرایش]

سلام. @Taranet: Taranet اینجا شما را خطاب میکنم چون دسترسی بنده موقتاً مسدود شده است و امکان نظر دهی در نبح را ندارم. متاسفانه همانطور که قطعاً هم شما هم متوجه شده اید کاربر امید همچنان اصرار بر حذف نادرست مقاله غلامرضا فرزین دارد و در نبح مقاله مذکور همچنان سعی در تغییر نظر دیگران و اعمال نظرات شخصی خود بدون توجه به معیارها، رهنمودها و قوانین هستند. ایشان در تلاش هستند با کوچک نمایی، بی اعتبار جلوه دادن منابع و استفاده از استدلال شخصی، عافیت طلبی، سفسطه های سرشناسی و ... هر راهی که به ذهنشان می رسد! زاویه داشتن ایشان علیه شخص موضوع مقاله کاملاً بر من واضح و روشن است و البته دلیلش را نمی دانم. ایشان ابتدا منابع را هدف قرار دادند. سپس مقاله از چهار منبع به بیش از هفده منبع بهبود منبع دهی پیدا کرد. در ادامه ایشان به موضوع کتاب اشاره کردند و با لحنی تمسخر آمیز گفتند: « کتابی که هنوز چاپ نشده ... شخصی دون پایه و در دره های میانی... ) سپس اتهام تبلیغاتی بودن مقاله و پس از آن گفتند مقاله سفارشی است! ایشان تنها و تنها مخالف این مقاله هستند برخلاف نظر دیگران! در آخر هم یک تیمسار فرمانده را با شهید حسین فهمیده مقایسه کرده اند که در نوجوانی به شهادت رسیده است!!! اطمینان دارم اگر یکصد منبع مستقل و معتبر دیگر هم اضافه شود، ایشان همچنان استدلال های شخصی شان را مطرح خواهند کرد. به نظرم ایشان علاقه ای به افسران ارتش شاهنشاهی ندارند! خواهشمندم منطق خود را قاضی قرار داده و نظرتان را اعلام فرمایید. بنده دیگر عاجز هستم ! سپاس و ارادتمند شما ایمان فرزین (بحث) ‏۳ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۱ (UTC)پاسخ

سلام. در نظرخواهی‌های نبح به استدلال‌ها توجه می‌شود نه فقط نظر یک فرد یا تعداد رای‌ها. بنابراین وقتی فردی با شما مخالف است نیاز نیست نیت او را کشف و افشا کنید بلکه راه تاثیرگذار این است که رهنمودهای وپ:سرشناسی ویکی پدیا را بخوانید و بر اساس آنها استدلال کنید. سخنان شما و کاربر:Omid به وپ:حمله کشید. همینجا نیز نیت‌یابی در سخن شما به چشم می‌خورد. البته چون کاربر تازه به نظر می‌رسید و همچنین چون الان هم یک ماه قطع دسترسی شده‌اید، قابل چشم پوشی است. اگر نه باید خیلی مراقب باشید هرقدر هم که خشمگین شدید وپ:حمله نکنید. همچنین وپ:زاپاس را بخوانید. ساختن چند حساب کاربری خیلی وقتها قطع دسترسی در پی دارد مگر موارد معدودی مانند وپ:شروع پاک. ولی ساختن حساب کاربری جدید در هنگام قطع دسترسی به شدت برخورد می‌شود. موفق باشید.--Taranet (بحث) ‏۹ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۱۲ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف علی‌اصغر جهانگیر[ویرایش]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ علی‌اصغر جهانگیر پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/علی‌اصغر جهانگیر ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Mohseni1008 (بحث) ‏۲۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۱۸ (UTC)پاسخ